سفارش تبلیغ
صبا ویژن
عشق به توان منو تو !
قالب های وبلاگ آمادهدایرکتوری وبلاگ های ایرانیانپارسی بلاگپرشین یاهو
هر گاه روزی بیاید که در آن بر دانشم نیفزایم، پس در آمدن خورشید آن روز بر من خجسته مباد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
نویسنده : افشین صادقی:: 87/6/18:: 12:36 عصر

سلام خدمت همه ی دوستان عزیز،

من دوباره بعد از یک غیبت طولانی برگشتم.

راستشو بخواید یکی تو این تابستون حوصله هیچ کاری رو نداشتم

 یکی هم اینکه به یک سفر رفتم که جای همه ی شما خالی بود.

سفر ما از شیراز شروع شد به طرف اصفهان،تهران و بعد شمال

 و اقامت یک هفته ای در یک مجتمع تفریحی مخصوص یکی از

ادارات دولتی که خداییش جای خیلی قشنگیه که نظیرش تو ایران نیست.

این مجتمع در منطقه ی خشت سر از توابع شهرستان محمودآباد هست.

سرتون رو درد نیارم سفرمون ادامه پیدا کرد به سرعین اردبیل که

بر خلاف انتظارمون اصلا جای جالبی نبود و معروفیتش به سبب

آب گرمی است که داره.

خلاصه از بین این شهرهایی که تو این سفر دیدم واقعا اصفهان

بهترین شهر ایرانه،از هر نظر که بگید خیلی زیبا و آباده و یه چیز

جالب تو این شهر اینه که چهارراه خیلی خیلی کم دیده میشه و اون به

سبب پلهای روگذر و زیر گذر عابر پیاده و ماشین هستش.

کاش شهر ما شیراز هم شهرداری مثل اصفهان داشت(قابل توجه شهردار شیراز).


نظرات شما ()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

21018:کل بازدید
1:بازدید امروز
0:بازدید دیروز
پیوندهای روزانه
درباره خودم
عشق به توان منو تو !
حضور و غیاب

یــــاهـو

لوگوی خودم
عشق به توان منو تو !
لوگوی دوستان


اشتراک