سفارش تبلیغ
صبا ویژن
عشق به توان منو تو !
قالب های وبلاگ آمادهدایرکتوری وبلاگ های ایرانیانپارسی بلاگپرشین یاهو
چگونه کسی که پاره ای از آنچه را دارد، نمی بخشد، محبّت کامل دوستش را می خواهد ؟ [عیسی علیه السلام]
نویسنده : افشین صادقی:: 87/11/2:: 8:15 عصر

 

 

چگونه یک مرد را خوشحال کنیم :

 

1. تنهاش بذارید!!!! 

____________ _____

از دست تمام دختران دل شیداست ******از ناز و کرشمه شان دل غوغاست

 

دانی که چرا گردن مردان شد کج******از بس دلشان پر شده از خون پیداست

 

در منزل هم غیبت همسر گویند******از داغ دل و سینه پر درد شکواست

 

اخر چه بود گناه مردان کاین جور******از دست زنان روند پناه گاه گر جاست

 

از تانک و مسلسل که چه باید گویم *****در پیش زبان و کرنش زن خاراست

 

اندر عجبم که گر نمی داشتند اشک*****کز دست جماعت چه توان کردن راست

 

 

 

گویند که زیبا پسری چون او مُرد******ترشیده شود دخترکی بس زیباست

 

گویند که زیبا پسران گر مردند*****ترشیده شوند دخترکان چون حقاست

 

شوریده شدم بس که چرند من گفتم*****کاخر بشوم چو زن ذلیل اشکاراست

 

 


نظرات شما ()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

21018:کل بازدید
1:بازدید امروز
0:بازدید دیروز
پیوندهای روزانه
درباره خودم
عشق به توان منو تو !
حضور و غیاب

یــــاهـو

لوگوی خودم
عشق به توان منو تو !
لوگوی دوستان


اشتراک